Föra, 10 september 2009

 

Jag har klippt mig!

Som vanligt mycket nöjd, och väldigt glad över att jag klippte mig hos Tina. Det blir liksom alltid bra då.
Att jag ser trött ut beror på att jag är det idag.

Hela förra veckan låg jag helt utslagen i soffan, av den här himla förkylningen. Det var på tiden, det är väl egentligen vad jag har behövt göra sen jag började snörvla i augusti. Så efter 6 timmars Stolthet och Fördom två dagar, Titanic, oräknligt antal liter te, glass och popcorn och ipren och penicillin och morfin-baserad hostmedicin så mår jag nu som en prinsessa!

Tröttheten beror på att jag igår gjorde min sista kväll i kalmar på ett tag. Det var riktigt lyckat, syrran och jag bodde på Kalmarsunds hotell för 270 spänn och det var asskönt att bo så centralt, ha tillgång till relaxavdelningen med bubbelbad och god hotellfrukost imorse. Sen kan ju en kväll med grabbarna inte bli tråkig heller :) det händer ju så ofta liksom...

Nu är det tre dagar kvar, och sen är jag tillbaka i Stöten! Har en del kvar att packa, men det känns rätt så under kontroll. Än så länge i alla fall, får se vad jag säger på lördag kväll...

Nåväl, nu ska jag njuta av Föra by night!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0