Föra, 24 maj 2009

Idag har jag varit hemma från Stöten i en månad.
Fast det känns som jag precis kommit hem igen, eftersom jag gjorde en liten, liten Sverigeturné i förra veckan.
Jag åkte nämligen över till Västkusten och hängde där från lördag till onsdag, och svängde förbi Agnes över en galen och mycket trevlig natt tills i torsdags.

ÅH vad härligt det var! Trots att det faktiskt inte är så lång tid som jag faktiskt har varit hemma märkte jag hur mycket jag saknat alla Stötenmänniskor som mötte upp mig och Emmelie på Göteborgs Centralstation. Måste bero på att vi var ett sådant tight gäng. Och det var så skönt - vi plockade bara upp där vi slutade för en månad sen och hade det riktigt kul hela tiden.

Jag hann med Lisebergsbesök, extremt intensiv sightseeing, besök hos Thomas, Mikaela, Leontine och Christian, kaffedrickande och ätande av en Halv-Special, Varberg, båtåkande, bergsklättrande, promenader, kalasande och mys, skrattattacker och häng på coola ställen med coola människor, godisätande i Växjös Campus och framförallt HAVET.
Fantastiskt vackert är det.

Så nu är jag tillbaka på min ö, och i fredags hade jag enormt mycket energi som ledde till att jag bytte ut innehållet i alla tavlor (vilket innebär att balfotot ÄNTLIGEN ligger i mappen där det hör hemma!) pysslade lite, promenerade och såg på film med Lollo. Igår jobbade jag större delen av dan på Soldalen, samt fikade med Agnes och Emmy i hennes stuga. Det kändes som att komma hem, och jag känner mig säker på att sommaren kommer bli fantastisk med dessa båda Månstrålar i min närhet!

Och sen var det idag då.. Jag har tappat lusten, gnistan, orken - you name it. Eller så är jag bara trött. Och kan inte unna mig att vila. Måste vara på språng hela tiden, men det är ju det livet jag är van vid. Kanske bara ska chilla lite mer.
Det är ju ingen brådska, livet pågår ju ändå.
Tror att vi säger så. Och tar en promenad :)

Förresten!
Jag har tackat JA till en kommande säsong i Stöten! Så det blir en riktig vinter även i år :)

Ha det gött - hej!



Agge och jag var coolast på DeLuxe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0