Stöten, 20 mars 2009

Vårdagjämning.
Det är det idag, och det är första dagen som jag inte har gjort någonting sen jag kom hit tror jag.
Och det är inget jag har valt själv.
Jag har blivit förkyld. Med allt vad det innebär - snuva, hosta, halsont och huvudvärk.
Det är tröttsamt och inte planerat, men vad kan man göra? Det blir bara att gilla läget och ligga bomstilla i soffan och se på film och sova så mycket man kan.
Bästa medicinen är nog ändå hallonsorbet från Tandådalen.

Så här kan det se ut på fjället här i Stöten och gjorde det i onsdags också. 
Förhoppningsvis kommer det fortsätta vara sol och vårväder under resten av säsongen - för på söndag går jag ner på deltid! Ska bli skönt, men ändå konstigt att inte jobba lika mycket som jag har gjort nu.



Nu ska jag duscha och sen blir det film.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: lollo

2009-03-20 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0