Stöten, 6 januari 2009



På nyårsdagen 2009 gick vi i ett

WNTER WONDERLAND.

Kommentarer
Postat av: Old man

ser jättevackert ut men kallt. jag kommer aldrig fram till datorn som jag vill, nu har jag fått 2000 sidor att läsa men godkänt på mitt uppsatsämne: "En mikrohistorisk studie av kristnandet i Föra". Låter spännande eller hur? Annars rullar allt på, KomVux börjar idag, i morron har jag första filosofilektionen och nästa vecka både historia A och B. Så den här terminen blir det lite roligare på jobbet. Har du roligt på jobbet fortfarande? Hoppas det. Ring i helgen, jag är gräsänkling så jag behöver sällskap. Puss

;-j

2009-01-15 @ 09:46:01
URL: http://GOTT NYTT ÅR.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0