Stöten, 28 januari 2009

Nu var det länge sedan jag bloggade igen.
Och jag orkar nog inte skriva så långt idag heller.
Bortsett från att det har varit en helt fantastisk dag idag. Jag har varit så himla glad hela dagen, backarna var helt fantastiska och jag har tagit mig ner för de svarta backarna, Näcken och Älvan och Paralellen och är riktigt nöjd med det.
Har även varit och klippt mig - det blev perfekt! På bänken står en deg och jäser, på nästippen sitter ett par snygga nya brillor och det kan inte vara mycket bättre.

I måndags var det personalfest med tema PLAST. En svart sopsäck blev med lite tejp och uppklippning en aftonblåsa, och systemetkassar gav mig de rätta lila detaljerna. Tajts och pumps på det - hade det varit en klänning i tyg hade jag lätt använt den igen! Nu går det dessvärre inte, eftersom jag klippte upp den innan jag somnade som en stock. Efter att ha trillat in i garderober, ner i Emmelies säng, på golvet och sen ut i soffan som inte stod där den brukar. Då säger Emma försiktigt "Vi har möblerat om!" Tack för den liksom... Men jag garvade bara och fick inte mer blåmärken än vad jag redan hade efter en skidlektion som hette duga, som jag hade i söndags.

Jag vann den som pris i skidskoletävlingarna vi har, och bokade in en Privat Alpin Blå - som man har om man kan åka, men inte så jättebra. Lektionen blev i svarta backar, off pist och i hur man tar sig upp när man trillat. MEN - som Tony Irving så käckt brukar säga - jag lärde mig sjuukt mycket, och det har märkts idag. Det är så otroligt roligt att åka!!

Nu ska jag ner till grannarna och snacka strunt! Uppdaterar med bilder om en stund!

Ledsen att jag inte skriver så ofta.
Puss!

Kommentarer
Postat av: A

Cause we are living in a plastic world and you are a plastic girl.

2009-01-28 @ 22:08:48
URL: http://bodycake.blogg.se/
Postat av: mamman

Snygg frisyr, och klänningen var faktiskt läcker, den höll väl hela kvällen?! Din far sydde(!)en hel kostym av svarta plastsäckar till monstercabarén, så det är väl honom du brås på, om nu nån hade missat det!

Älskar dig-saknar ditt glada skratt!

puss

2009-01-30 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0