Stöten, 9 december 2009

Imorgon drar det igång!

Då är det torsdagen den 10 december, säsongen 09-10 börjar på riktigt i och med att vi startar med Grand Opening. Då är det 129 dagar kvar tills 18 april, sista dagen på Grande Finale.

129 dagar. Det är typ ingenting. För 129 dagar sen var det den 3 augusti. Det var sommar och Strands personalfest. Haha, det känns å andra sidan som en evighet sen!

Samtidigt har hösten bara flugit iväg, och jag är inte direkt beredd på att det börjar imorgon.
129 dagar på en av världens bästa platser.
Jag är så glad att jag är här.

Nu hoppas jag på 10 minus och massa snö (men jag vet att det inte går samtidigt riktigt) och går och lägger mig för att orka med morgondagen.

Tjipp tjohej!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0