Stöten, 7 december 2009

Måndag, men det känns som något helt annat.

Idag är det andra dagen av vår introduktion som håller på för hela personalen, och det har varit fullt ös från sju både igår och idag. Igår jobbade jag på kontoret större delen av dagen, men var även på informationsträff med vår nye VD och åt god lunch på Brasseriet. På kvällen chillade vi på Tipi - och det känns precis som hemma. Precis som vanligt!

Idag har jag vandrat runt hela området och berättat för gamla kollegor om det boende som vi har gått förbi, och fått lite mer info om liftar och dylikt. På skidtorget när vi kom tillbaka fastnade jag på TV!
Kolla här -



Sen blev det lunch, brandövning och lite jobb innan middagen och vaccin mot Svininfluensan.
Känns skönt att ha gjort det nu, men jag vet inte riktigt om smärtan i armen är ett påhitt eller på riktigt.
Vi får se hur jag mår imorn!

Nu ska jag sega här i soffan bredvid mina två lanar-roomies som också sitter med varsin laptop i knäet.

Det är intensivt nu, men väldans bra.

Och på torsdag öppnar vi!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Agnes

You know you are a superstar!

2009-12-08 @ 09:33:13
URL: http://bodycake.blogg.se/
Postat av: Morfar





"Fastnade på tv" blev bara en svart ruta i min burk.

Kan du eller jag göra nåt trick?

För övrigt verkar det som om du trivs, och det får mig att må bra. Stå på!



:-) B.



2009-12-08 @ 11:14:24
Postat av: Morfar

Nu finns filmen läsbar här också, men först hittade jag den på Facebook. Fast inte var det så värst mycket ull...

Still love you madly!



:-) B.

2009-12-08 @ 19:36:14
Postat av: Matilda

Så bra, morfar! Lite fastnade jag allt, även om filmerna från SVT när vi var små är lite mer ull att hurra för =)

puss på rej!

2009-12-10 @ 20:04:18
URL: http://morevictorious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0