Stöten, 3 december 2009

Jag har fått en julkalender av min syster.



I lucka nummer ett var det en julgran.



I lucka nummer 2 var det en PUSS!



I lucka nummer 3 var det en bild på Brighton:



Under står det "Idag har Lydia namnsdag. Grattis Lydia, och hoppas du fick komma till Brighton till slut!"
Men Lollo - hon åkte ju till Brighton! Hallåååå?!

Vad är det i luckan imorn? Det får vi se då :)

Idag är jag ledig och slappar så mycket jag bara kan. Ska snart gå en promenix, och sen kanske se på film eller nåt. Bäst att passa på att ta det lugnt innan allt drar igång på riktigt, vilket vi redan har märkt av en del.

Igår var jag också ledig, promenerade vid älven och kollade på hairspray samt åt pannkakor hos Emmelie i hennes lya. Riktigt mysigt!

Pernilla och Micaela har flyttat in i lägenheten nu, och det är riktigt trevligt att ha lite sällskap igen :)

Så, nu ska jag ta tag i mitt liv lite grann. Lite, inte mycket, men lite.

Puss!

FÖRRESTEN! Jag har ett tillfälligt mobilnummer, skriv en kommentar om du vill ha det!




Kommentarer
Postat av: lovisa

haha! lägg upp varje dag vetja!

2009-12-03 @ 15:43:54
Postat av: Agnes

JAAAG VILL HAAA DEEEEET!!!

2009-12-04 @ 15:21:04
URL: http://bodycake.blogg.se/
Postat av: Morfadern

Numret kan va desamma,inte mer än vi ringer. Men STORYN!!! Betitlad t ex "Nalle gått i ide i Stöten" eller så ...



:-) B.

2009-12-05 @ 16:27:08
Postat av: lovisa

whatever happened to att du skulle fota varje sak??!!??!!

2009-12-15 @ 09:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0