Stöten, 17 december 2009

Tiden bara flyger iväg!

Jag är rädd att den här bloggen kommer bli lidande ett litet tag.
Stöten har nämligen startat ett Bloggprojekt som innebär att de som är med bloggar på en annan sida. Jag kommer nog att skriva mestadels där, och om du läser den här ofta kan det hända att du blir besviken för att din inte är så mkt uppdatering. Vilket det iofs inte har varit nu under hösten heller...

Men kolla in matildahedman.blogspot.com så får du se vad som händer där! :)

Annars jobbar jag massor, åker skidor när jag hinner, går på after ski och nattklubb på backstage nu när det äntligen öppnat och har det bra! På onsdag åker jag hem och det ska bli FANTASTISKT!!!

Ha det så bra, och ta hand om er!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0