Stöten, 2 april 2009

Livet är bara så underbart!

Pappa påpekade idag när jag pratade med honom att jag inte har bloggat på över en vecka, så jag får slänga iväg ett inlägg. Det har varit fullt upp varje kväll, det händer saker hela tiden precis som vanligt här. Men idag har jag haft en efterlängtad hemmakväll med lite städning, matlagning, filmtittande, somnande i soffan, kvaltitetstelefonsamtal och nu bloggning.

När jag gick från jobbet idag sken solen och det var helt ofantligt vackert här. Våren har kommit till Stöten på riktigt, och om du har tid kan du kika in på http://www.stoten.se/webcam.asp och se hur härligt det är här! Igår var det närapå 20 grader i solen mot väggen på Brasseriets uteservering under utomhusafterskin - det märkte jag inte av då jag jobbade inne i Receptionen, men jag var - och är hela tiden nu - solskensglad ändå!

Framtiden börjar även den se riktigt ljus ut. Bortsett från att östkusten ligger alldeles för långt från västkusten så har jag nu både jobb och bostad! I Borgholm på Kungsgatan 15 ska jag hyra ett rum, om allt går vägen. Känns kanonbra. Och Strand hörde av sig igår och vill att jag kommer på intervju! Blir det inte Bokning och Reception som jag sökt där så är jag välkommen tillbaka till VIDA.

Så livet är verkligen underbart. Och kommer bara fortsätta så.

Hoppas att solen skiner på er!
Puss!

Kommentarer
Postat av: A

Jag blir så glad varje gång du strålar i kapp med solen! Puss

2009-04-03 @ 07:15:04
URL: http://bodycake.blogg.se/
Postat av: Sanne

Åh, vad söt du är kära du. Du verkar så glad och det gör mig glad. puss

2009-04-03 @ 12:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0