Stöten, 19 april 2009

Idag är det den 19 april.
Sista dagen Stöten har öppet.
Säsongen är alltså slut.

Det smärtar, för de senaste fyra och en halv månaderna har varit fulla av så mycket glädje och skratt och skidåkning och kärlek och vänskap och levande i nuet och inget grubbel inför morgondagen för fem öre, utan bara ren och skär njutning.
Det är klart att jag kommer att försöka att leva så hemma också, men det blir nog svårt. Här i Stöten-bubblan är det enbart det här som spelar någon roll, resten av världen kan sluta snurra med pulsen fortsätter ändå slå häruppe.

Samtidigt ska det bli helt fantastiskt att komma hem. Få lite vanor, få lite vår, få lite koll på vad som egentligen händer utanför rondellen vid Nedre Nedre, få träffa familj och vänner och få kärlek och vänskap och glädje och skratt och sol och bad och manana manana som man bara kan få hemma på Öland.

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort den här dagens bakfylla - tre dagars Grande Finale har just passerat. Behöver jag säga mer?
Jag lägger upp en bild på de gratissaker jag har knorpat åt mig under de senaste dagarna istället :)



Sen ska jag klä upp mig inför avslutningsfesten!
Puss!

Kommentarer
Postat av: lollo

är mobilen också norpad? då vill jag ha den. men allra helst vill jag ha det luddiga bandet!

2009-04-19 @ 19:46:54
Postat av: Old man

var ligger Nedre Nedre? Nedra heter det på Öland. Längtar efter dig men nu är du snart här. Då ses vi (som hastigast). Puss! ;-j

2009-04-22 @ 12:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0