London, 4 Oktober 2008

Idag är det kanelbullens dag.
Jag och Becca gjorde scones istället. Kanelbullar kan man göra andra dagar.

flatmates


Igårkväll var det partaj! Jag kom hem till Sanne och Hanna som hade korkat upp sitt vita vin. Jag åt soppa och bröd och drack rosévin och njöt. Sen kom Becca hem och vi drack mera vin och fixade i ordning oss under tiden. Sen åkte vi till Camden och mötte upp Matilda och bussade hem till henne och drack upp vårt vin. Jag, Becca och Hanna klämde också i oss engelsk cider - 4 liter för 30 kronor på Sainsburys! Finfint!

När vi suttit där och pratat och skrattat och fotat hur mycket knäppa bilder som helst till halv ett kanske. Efter det tog vi en taxi till KoKo och dansade till halv fyra då vi tog bussen hem och avslutade kvällen med knäckebröd och oboy. TOPPENKVÄLL!

sexy sanne  för-förfest hemma i lägenheten    my flatmates så att säga  becca och olof  småfolket på golvet 

bara för att olof inte kan någon annan min  stillasittande mingel

Det kommer lite pix också, ska ta lite på lägenheten efter request. Nu har vi snyltat på grannens internet hela eftermiddagen så det borde gå imorn med! Men nu måste jag gå för Olof, vår flatmate har gjort lasagne!

Vilket lyxliv man lever. Scones som bakisfrukost och lasagne till middag. GREAT!

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: johanna

gud vad kul med london, jag blir stenavis! hur bor ni och hur länge ska ni vara?

2008-10-05 @ 12:51:57
URL: http://helloosaferide.blogg.se/
Postat av: Old man

Hinner inte läsa blogg så ofta men ibland får man tid på jobbet. Säger ingenting efter att vi talades vid igår, men fråga: vill du att jag postar originalet till CV om dom skulle ta slut? Svara via mail så jag får din hotmail på en gång. Annars: ha det så himla skönt och gör inget som inte jag skulle ha gjort. PUSS! ;-j

2008-10-06 @ 12:10:07
URL: http://sammasomförut.se
Postat av: lovisa

http://www.youtube.com/watch?v=aeYOdgwByLc

puss påre!

2008-10-06 @ 18:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0