London, 3 Oktober 2008

Nu sitter jag pa samma internetstalle pa Tottenham Court Road som igar, och tankte ge lite snabb status.

Humor: Trott men nojd.
Planer: Ska snart kopa vin och aka hem och laga mat, for att sen aka med tjejerna till Matilda och Kalle pa partyyyy.
Forhoppningar: Att urban outfitters hor av sig i nasta vecka och att INTERVJUN pa caffe nero gar bra pa mandag.
Ovantad gladje: Semestersattning fran VIDA som jag inte hade raknat med - alltsa 4000 kronor OUT OF NOWHERE! det ar inte ofta det hander.
Dagens Traning: Promenad fran Notting Hill ner till Kensington, genom Kenisington Gardens och Hyde Park upp till Marble Arch. Sen tog jag bussen.
Dagens Outfit (utan bild dock): Vita keds, Svarta jeans, Svart trench. Punkt.
Dagens Wow-upplevelse: Jag satt pa bussen (overvaningen saklart) fran Victoria station mot Tottenham Crt Road och ser plotsligt Big Ben framfor mig - och det kandes helt naturligt. Jag borjar redan kanna mig som hemma.
Dagens Miss: Nar jag rakade svanga at fel hall i Kensington Gardens och fick ga javligt mycket for langt.
Antal lamnade CV: 4 och ett rekrytingsblad ifyllt pa Pret.

Nu ska jag ge mig ut igen. Det ar lite trangt och varmt har med folk som inte luktar hallontarta, sa att saga.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: jossan

åh vad jag är avis på dig matilda, vill också vara i London nu. Men du, vet du vad!! kom på en sak. ska åka dit över dagen den 21:a oktober med pappa, kanske kan ses då? skulle vara sjukt kul! men men, hoppas du har det bäst där borta! kram

2008-10-03 @ 19:00:30
URL: http://www.cherrydoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0