Föra, 4 november 2008

En sak som du brukar äta till frukost: Havrregrynsgröt med honung och kanel.

Två saker som gör dig unik: Mitt skratt och mina skomakartummar.

Tre saker som vi inte vet om dej: Jag vanvårdar mina naglar, äter inte dadlar och drömmer om en CDspelare i bilen.

Fyra saker som du tycker om att göra: Skratta, prata, sjunga och dansa.

Fem saker som du vill göra innan du dör: resa till nya zeeland, leva ett lyckligt liv med någon jag älskar, få många barn, renovera ett vackert hus och gå en viss promenad från solnedgång till solnedgång en varm sommarnatt.

Sex saker du gjort idag: Kört bil, gått promenad i slottskogen, ätit raggmunkar, läst högt, tvättat bort emulsion och gått på ikea.

Sju saker du tycker om att äta: gryn, pasta, keso, broccoli, clementiner, tomater och cashewnötter.

Åtta saker du brukar göra på Internet: Facebook, bloggen, bilddagboken, hotmail, Bellas blogg (haha!), mera Facebook, msn och andra bloggar.

Nio saker du tänder på: Utan inbördes ordning - Ögon, kroppsbyggnad, lukt (strange, or what?), skratt, självsäkerhet, händer, klädstil, nyckelben (ännu mera strange) och kloka åsikter.

Tio saker du önskar att du skulle ha: pengar, extern hårddisk, cdspelare i bilen, ipod, längre hår, smalare lår, mer självdisciplin (åh, vad jag övar!), bättre hy, en bäddmadrass och självklart någon att dela natten med.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0